RDS VS. UPC

31 Mar 2008

Ştii care e diferenţa dintre RDS şi UPC?
Dacă la RDS merge netul bine oricând mai puţin atunci când ai nevoie, la UPC merge tot timpul prost. În felul acesta, UPC nu te va dezamăgi niciodată :w00t:
Uite, ăsta e unul din motivele pentru care UPC e mai bun.
Mai vrei unul? RDS ÎNCURAJEAZĂ PIRATERIA! De ce? De Fiecare dată când am avut ca ISP RDS-ul, descărcam filme cu viteze mari (mai mult de 2Mb/secundă). În schimb, UPC, oricând, la orice oră, nu poţi descărca cu mai mult de 500kb/secundă => îţi pierzi răbdarea şi nu mai descarci nimic :w00t:

Scris în categoria: ISP 61 Comentarii

61 Comentarii:

  1. 31 March 2008 KawaMe a spus:

    Pai daca tot are atatea “defecte”(pe langa persoanele dragute de la help-desk ;) ) ramai la UPC si nu mai trebuie sa suporti viteze bune la net si pe metropolitan, lipsa unui modem din casa si caderi destul de rarute.
    Faza cu netul picat chiar depinde de norocul fiecaruia…ca unuia nu ii pica odata in an si altuia ii pica de 2 ori pe zi :D

  2. Eu am avut internet de la UPC vreo doi ani şi din câte am văzut stăm aproximativ în aceeaşi zonă. Uptime-ul era bun (si la RDS e ok, dar numai în perioadele lor bune :D ), iar suportul tehnic era super mişto, tipii aia chiar pricepeau ce le spuneai şi se mişcau repede.

  3. Eu am de la RDS, si ma tot gandesc cum sa scap de ei. De 2 saptamani nu pot accesa o gramada de site-uri:|
    Pregateste-te Ionutz, ca imi deschid ISP,si o sa ai net bun. Nu stiu in cati ani,asta e partea a 2a=))

  4. @K: foloseşti OPEN DNS?

  5. @I: nu. folosesc 2 dns-uri proprii. de ce? ping am la site-uri, nu am TCP(http,ftp)

  6. 11 April 2008 v3l0 a spus:

    Adevarul e undeva intr-un post mai sus: la RDS ori iti merge teapan tot anul ori ai buleli macar saptamanale. De unde vine treaba asta?!? De la cei care au facut infrastructura in zona respectiva si, normal, de la cei ce au facut cablarile clientilor individuali.
    Noi, la RDS, avem o vorba: cablarea se face in 2 pasi, intai vine cablatorul si face cablarea si apoi trece service-ul si reface mufele.
    Problema RDS este infrastructura gandita bolnav de la inceput, mai exact gandita ca un mare LAN, cu echipamente foarte sensibile la variatiile de tensiune. Ei incearca sa rezolve treaba asta cu niste mini UPS-uri plantate in cutii, dar din pacate cutiile au devenit atat de aglomerate incat un UPS de-ala isi face treaba corespunzator maxim 2 minute, orice intrerupere mai serioasa de curent avand urmari catastrofale.
    Si uneori pica curentul doar la blocul de alaturi si moare switch-ul si eu raman fara net desi am curent in bloc… si nici la TV nu te poti uita daca pica curentul in scara in care este ampliful de semnal…

  7. 20 May 2009 claudiu a spus:

    nu stiu cum este la voi, dar in baia mare cei de la RDS sunt exceptionali, am netul de 1 an si nicodata nu a cazut, viteza excelenta chiar si 30 MB/sec in metropolitan chiar si peste cateodata, iar in internet 5 MB/sec, este standard!
    sunt foarte multumit de RDS

  8. 9 July 2009 Stefan Cenusa a spus:

    Eu tocmai am facut trecere inapoi pe UPC dupa ce am stat 6 luni la RDS
    Intr-adevar calitatea netului de la RDS este ceva mai buna, mai ales pe metro, in schimb pe extern este mai bun UPC-ul.
    Cat am fost la UPC inainte (~1an jumatate) nu am avut nici un downtime, IP-ul desi alocat dinamic nu a fost schimbat niciodata, netul mergea in limita maxima din contract, 10 mbps, iar celelalte servicii au fost destul de ok, telefonia si TV digital; poate la TV digital am putin de comentat, ca mai avea mici freeze-uri de 1 sec dar asta se datora hardware-ului. In alta ordine de idei din cate am inteles baietii de la UPC relatii clienti raspund cam greu la telefon, dar raspund si rezolva problema, daca nu trimit echipa, care vine, si o rezolva.
    La un moment dat am hotarat ca am nevoie de ceva mai multa banda metro si am zis sa ma duc la o firma mare, in cazul in care am probleme cu unul din servicii sa fiu tratat ca atare, asa am ales RDS. La fel am dorit toate pachetele, si l-am luat pe cel mai mare disponibil. Intr-adevar netul cand mergea, mergea bine, externul ceva mai prost decat la upc dar nu cu diferente orbitoare, in schimb celelalte servicii de toata rusinea sa nu mai spun ca Telefonia fixa nu a fost instalata nicodata, desi aveam alocat numar si era stipulat in facturi, etc. Am avut o duzina de downtime-uri, niciunul anuntat, cand am sunat la relatii clienti asteptam destul de binisor si mi se inchidea si telefonul, cand am avut probleme au trimis echipa programata sambata seara duminica pe la ora 8-9 dimineata, sau cand au trimis echipa au uitat sa mai ajunga; la fiecare telefon la relatii clienti mi s-a spus ca voi fi contactat in 24 de ore, lucru care nu s-a intamplat nicodata; am acumulat 14 tickete in 6 luni. Sa nu omit cel mai nasol lucru, reteaua a fost cumparata de la CZONE, si ghici ce, chiar daca eu plateam la RDS, contractul era cu rds, foloseam porcaria aia de aplicatie ca sa intru pe net, deci routare de IP pauza.

    In concluzie dupa parerea mea UPC e mult mai bun decat RDS mai ales ca acum au si pachetul cu 20 mbps plus tv digital cu dvr.

  9. 26 August 2009 Radu BM a spus:

    ARRRR ! fking retards!!! oamenii astia care impartasesc opinii de ce nu zic si din ce oras sunt???? Mi-a devenit evident ca RDS variaza de la oras la oras ca si calitate. Dar NIMENI pe nici un blog nu zice din ce oras e… numai “flip flip flip ce frumoasa viteza am de la x provider.. uite scrinsot”

  10. Apropo de Rds.. sa stiti ca la mine merge bine. Sigur depinde orasul in care ne aflam fiecare !!! EU sunt din Galati si e OK!! :D Acum sa nu credeti ca am fost pus de astia de la rds :)) ) sanatate!

  11. 14 January 2010 Cristi TM a spus:

    Nu sunt convins de viteza RDS in Timisoara. E loc de mai bine. La relatii clienti (am sunat cu doua ocazii din Lugoj si din Caransebes) mi s-a vorbit foarte frumos si am fost asigurat ca voi fi contactat in 24 de ore, lucru care nu s-a intamplat indiferent de cate ori am revenit cu cererea mea… Eu cred ca serviciul clienti e doar de “ochii lumii” ca de rezolvat nu rezolva nimic.

  12. [...] de aia sa te rezolve, ca dupa un timp iti vine sa te muti (dupa o cautare pe Google, Iamntz zice asta). Si n-as vrea sa dau cioara din mana pe hoitul de pe gard, asta in cazul Rds-ul e mai neserios [...]

  13. 6 May 2010 claudiu a spus:

    Oricum în Baia Mare NU există decât RDS, UPC NU EXISTĂ!
    În 2 ani a căzut netul o singură dată şi a trimis 2 echipe ca să rezolve, iar în 2 ore aveam internetul la viteză maximă, mai ales că au mărit banda de la 5 Mbps la 50 Mbps, respectiv 100 Mbps! Eu îl am pe cel de 50 Mbps şi sunt foarte mulţumit, de pe torent prind şi 7,81 MB/s, viteza torentului se poate modifica din programul de pe care descarci! Viteza este limitată din programul folosit! Eu pe torente am prins 7-8 MB/s, iar pe celelate programe de share am prins şi maxim! Am descărcat un film de 1,4 GB într-un minut, de am rămas “mască”! Am crezut că este doar o secvenţă, dar este filmul întreg!

  14. 7 May 2010 v3l0 a spus:

    @claudiu de mai sus: Cei 50-100Mbps scrisi cu litere si cifre cat mai MARI pe pliantele, afisele si contractele RDS sunt IN RETEAUA INTERNA RDS. Astfel, retelele de gen DC tind sa atinga viteze uluitoare, chiar daca tragi din Oradea un fisier din Bucuresti, Constanta, Iasi sau alt oras.

    Vitezele atinse prin sistemul torrent depind de mai multi factori din care o sa enumar doar cativa:
    - viteza efectiva “in internet” sau “pe extern” a providerului (2-5mb in general);
    - daca exista seederi/peers din tara/orasul tau poti ajunge la o viteza mai mare decat cea maxima “pe extern”. Daca folosesti un tracker romanesc vei avea o viteza multumitoare dar va trebui sa stai la seed si sa faci ratio, lucruri mai greu de digerat de romanasii nostri, pusi pe hit&run;
    - inainte sa ne hazardam cu “o suta de mega” ar trebui sa citim un pic despre standardul 100 full duplex in care inca merg mare parte din placile de retea si sa intelegem ca nu se atinge nici jumatate din viteza asta, chiar daca legam 2 pc-uri intre ele, aflate in aceeasi camera.

    Am incercat sa explic simplist, dar pot reveni cu date mult mai tehnice daca cineva n-a prins ideea.

  15. Mai baieti, eu am avut net de la RDS , in Ploiesti….pling si acum dupa el , mergeau Strong DC-ul si utorrent-ul de rupeau, cu viteze la care astazi nici nu mai pot visa, de cand m-am mutat la UPC, am schimbat domiciliul….UPC-ul e varza la capitolul download, Strongul nici nu merge, iar la torrent nu sar de1.4 Mb/s.

    Tu alegi, vrei calitate sau viteza…..cam asa stau lucrurile!

  16. 20 May 2010 seby a spus:

    salut …am rds de 6 luni in buzau…sunt super multumit de serviciile lor…au viteza uluitoare ..descarc filme de pe trackere straine si pot sa spun ca descarc cu 7-8 mb/s….sunt foarte multumit de ei…internetul nu mi-a picat niciodata pana acum…am avut upc…am fost multumit de ei dar nu aveam alta posibilitate deoarece rds nu cablasera blocul in care locuiesc…acum am rds si super multumit atat de internet cat si de serviciile tv digitale oferite de digi…

  17. 5 October 2010 mdl a spus:

    Esti sigur ca la UPC nu sare download`u de 500kb/s ? // Am UPC Download Constant 3mb/s . Upload 500 kb/s . in UPC potii sa ai baza ca nu pica , in schimb la rds . knd pica internet`u 1 saptm . ramai fara . la UPC nu mi`a mai picat internet`u de 1 an . Sunt foarte multumit de UPC . Mai conteaza si ce pc ai acasa . Nu mai dati vina pe,providerii .

  18. mdl, ești sigur că te-ai uitat la data postului? Din 2008 cred că am apucat să schimb providerul. Și e destul de probabil să se fi schimbat lucrurile între timp (cu toate că mă îndoiesc).

    Al dracu’ pc de acasă! RDS nu mi-a picat în 2 ani cât mi-a picat upc în 8 luni.

    Serios acu, lucrezi la upc? :w00t:

  19. 4 November 2010 baroon a spus:

    am upc cu viteza de 25mbps merge destul de bine

  20. 24 November 2010 Eugen a spus:

    In Targoviste mai este putin si merge toata lumea la 100 mbps. RDS merge brici. Nu pica decat nextgen de multe ori pe zi, in rest va salutam de aici, si daca nu sunteti multumiti de netul vostru, va asteptam sa va mutati la Tgv :)) )). Oricum nu va bateti capul ca suntem romani…adik “majoritatea” dintre noi, ori ca avem 5mbps ori ca avem 60 mbps suntem tot nemultumiti ca stim ca avem ” abonamentul cel mai scump de 100 de “MEGA”…
    Si app … si upc variaza de la oras la oras. Si ei au congestii si ei au zgomote in retea, nu se strica doar la rds switch-ul ;) .

  21. 12 December 2010 Steff a spus:

    bai, eu am UPC dar ma gandesc serios sa renunt. pica netu odata pe ora si tre sa merg sa tot frec modemul(restart, inca o data restart si cand credeai k e gata, de fapt nu. restart din nou). referitor la serviciul de relatii cu clientii astia nu-ti dau mumu cu lingurita. intradevar raspunde un baiat care stie ce face acolo si dak nu poate rezolva trimite echipa care sigur ajunge a doua zi. totusi devinde foarte stresant sa tot pice de 4-5-6 ori pe zi. acum si cu rds nush e sa zic. multi care sunt multuimiti de el sunt din provincie. in bucuresti vad k majoritatea isi baga piciorul. daca are careva mai multe detalii despre zona giulesti sa dea un semn de viata, ca ma gandesc k rds-ul al fi mai afacere

  22. 14 December 2010 ovi a spus:

    are dreptate baiatul:Drds merge cand nu ai nevoie….in rest..la rds lucreaza niste prieteni ,si vorba lor “DUPA CE I`AM INSTALAT DIGI MA DOARE IN P…. DE EI CA SE STRICA“:))in veci nu mai merge numai promite ca merg =))

  23. 24 December 2010 Anatema a spus:

    @v3l0

    RDS ofera abonamente de 50 si 100 Mbps extern,nu numai metropolitan.Chiar si uploadul e de 30 Mbps,in unele zone chiar de 50-100 Mbps extern,numai ca se face traffic shapping,pentru a preveni abuzuri in retea,iar viteza e ajustata in functie de protocoale si prioritati.Deci evident ca pe DC++ nu vei face upload extern cu atat.

  24. 24 December 2010 v3l0 a spus:

    @Anatema

    Ori esti prost ori inca lucrezi la RDS(si esti si post simultan)… dar in niciunu dintre cazuri, mai ales din postura de cablator/salahor, nu aveai de unde sa stii tu ce dracu’ e aia traffic shaping & co.

    Pe de alta parte daca eu iti dau tie o masina si iti spun ca merge cu peste 300 DOAR PE PIOSTA DE TESTE A UZINEI iar in restul timpului nu trece de 60… o iei?!?

    Asa e si ce spui tu: rds iti da 100 de mega (apropos, faci diferenta intre biti si baiti?!?) dar aia 100 sunt limitati in toate cazurile utile abonatului MAJORITAR (ala care vrea sa rupa netu cu crack, porn, torrent, dc si alte mizerii) dar in schimb, daca suntem niste oameni de afaceri seriosi o sa ni se incarce bursa, emailul si aplicatia de self-banking cu uimitoarea viteza de 100mb, nu?

    Si chiar daca ar fi asa…. eu nu vreau netu’ asta, ca mi se incarca bine mailu si la 1mb. Insa torrentele la 2,2mb ma cam jeneaza…

  25. 24 December 2010 Anatema a spus:

    Am inteles ce zici,dar asa este.Si nu o spun numai eu,ma bazez pe mai multe opinii de la mai multi oameni ce au aceste viteze.

    1B(byte)=8b(biti)

    100Mbps=12,5MB/s.

    Daca stii ce este un VPN,eu am facut un test printr-un astfel de server de mare viteza si am prins 30Mbps upload extern.Daca te conectezi printr-un VPN vei avea mereu viteza maxima,deoarece fiind o retea securizata anonima,nu vei mai fi limitat de traffic shapping.

    Oricum,eu sunt multumit de viteza pe care o am.Aceasta e doar o solutie cui ii trebuie o viteza de upload extern mare.

  26. 24 December 2010 v3l0 a spus:

    BAI NEBUNULE!
    Nu vorbim de chestii gen “tristi, misti si castigi”.
    Vorbim de ceea ce ofera RDS clientului normal, care nu are uneori nici macar bazele IT-ului sedimentate calumea, ce sa-i mai explicam de VPN, servere si nebuni ca tine care se cred mari hackeri?!?
    Normal ca rda are banda. Normal ca fac manarii la greu. Nu ti se pare aiurea ca nu atingi niciodata vitezele aratate de majoritatea speedtesturilor?

  27. 24 December 2010 Anatema a spus:

    BAI NEBUNULE!

    Tu ai citit ce am scris???Sau vorbesc chineza?Am spus ca RDS ofera viteza de DOWNLOAD EXTERN de 50 si 100Mbps.Cand am spus de traffic shapping si VPN vorbeam de UPLOAD EXTERN!

    Tu ai habar ce inseamna DOWNLOAD si UPLOAD?Faci diferenta?Sau vorbesc aiurea la luna?

  28. 25 December 2010 v3l0 a spus:

    Dupa nivelul furiei cu care te exprimi realizez ca esti probabil un pic mai tinerel si evident mai prostut decat mine.
    Caracteristic varstei ai idei fixe si te crezi l’ombelico del mondo.
    Prietene, pana sa intrebi cine si ce stie, adu-ti aminte, din nou, ca tu ai carat sarma, mufe, scari si, nu in ultimul rand, materiale de constructii pentru RDS.
    Nu uita nici cat de util le erai la descarcat camioanele cu antene, hartie igienica, decodoare, switchuri, cablu etc.
    Pe de alta parte eu am lucrat vreo 3 ani la retardati (RDS) si, PUR INTAMPLATOR, o parte din echipamente le-am configurat, o parte din reguli am contribuit la stabilirea lor, am avut acces pe mai multe servere RDS, am incalcat N protocoale interne ale firmei si am suportat mucosi ca tine care isi vad atins varful carierei in momentul in care nu mai trebuie sa-si care cablul UTP, cel de telefon, cel de TV si sculelele +/- o scara sau un scaun in carca pentru ca ori li se da masina de la firma (mai rar) ori isi iau ei o mizerie in rate pentru care nu li se deconteaza nimic.

  29. Eu ma alatur grupului de sustinatori ai UPC-ului.
    Nu stiu cat de buni sunt in alte orase dar aici (Ploiesti), totul e super ok.
    Am avut intr-adevar cateva probleme acum un an si ceva, cand aveam router, dar de cand am renuntat la el, lucrurile au mers struna.
    Problema lor este ca au intr-adevar viteza destul de micuta de download, desi mie imi ajung si ce 1.2 mega pe secunda pe care ii prind pe torrente. Au in schimb o stabilitate foarte mare. Mie imi pica netul extrem de rar si atunci doar pentru cateva secunde (se rezolva cu un restart de modem, deci nici macar nu stiu daca e de la ei). Ori chestia asta e fix ce ma intereseaza. Mai descarc si eu ca tot omul cate ceva, din cand in cand, dar vreau cel mai mult si cel mai mult o conexiune stabila la internet.

    Ah, si o faza comica… Imi aduc aminte ca venise odata cineva de la UPC prin bloc, sa imi faca o oferta. I-am raspuns ca sunt deja abonat si ca sunt multumit de serviciilor lor la care el mi-a marturisit ca desi e angajat UPC, mi-ar fi recomandat RDS pentru net, ca descarca el cu nu-stiu-cati mega filmele de pe torrente si dc. Cand i-am spus ca la UPC, in pofida vitezei mici de download/upload, nu-mi pica netul la fiecare ploaie si adiere de vant, a ridicat din umeri si a zis ca asa e dar…

    Deh, fiecare cu ce il intereseaza.

  30. 22 January 2011 baroon a spus:

    ba retardatule nu lucrez la upc ,eu sunt din ploiesti,este adevarat ca rds merge foarte bine,asta ce stiu de la prieteni,dar eu nu ma plang nici de upc ,am viteza maxima de la ei si merge destul de bn in schimb platesc 120 ron cu totul cablu si telefon

  31. mai baieti, lasati cuvintele astea mari, gen Retardatule….ca nu-si au rostul.Despre Upc s-a mai vorbit , peste 1,3 M/s la mine nu trecea( Ploiesti), RDS ramane the Best la capitolul viteza , pentru ca nu are restrictii la torrente, pe vremea cand aveam asa ceva acasa mergea cu 6,5 Mb/s lejer.
    Nu exista grad de comparatie! Scuze ca ma bag.

  32. 28 January 2011 David a spus:

    Ma io am RDS si e super merge tot timpul si am si 5mb/s super . Am avut UPC dar e de cacat nu merge decat cu 1mb/s si nu pot sa iau nimik de pe net… RDS e the best all the time!!!

  33. 31 January 2011 Adrian a spus:

    Salut am avut si eu internet de la RDS si este varza in fiecare sambata duminica pica sunam la relatii clienti in 72 ore lucratoare vom rezolva problema imi ziceau
    Acum a aparut pe piata o firma tare Next-Gen am de la ei de peste 6 luni si nu am avut nici o problema descarc si cu 30 mb/s iau un film in mai putin de 1 minut calitate sau mai scris pe net ca este prost dar chestia ca firma asta iti da testare gratuita o luna am zis si eu ca ma risc ca dupa daca merge prost dar fac 7 luni de cand sunt la ei si sunt fffff multumit jos palaria

  34. 1 February 2011 Eugen a spus:

    Spune si orasul, sa stim si noi despre ce vorbesti.

  35. 5 February 2011 Adrian a spus:

    Eu sunt din sibiu dar au retea la nivel national sunt mai noi pe piazta studiaza siteul lor si vezi daca te afli in zona de acoperire

  36. 5 February 2011 Adrian a spus:

    Eugem la Targoviste NextGen ofera 1 GIGA de net mai nou iti trage fibra pana in casa si iti ofera si GIPON sa iti duca placa am un var si are abonament aja in jur de 60 lei plateste TV digital si Net 1 GB si din cate stiu eu RDS in TG a cumparat o retea Inet adica retea veche fatza de NextGen care este noua si subterana eu te sfatuiesc sa iti iei o luna de proba si faci comparatie cu RDS-ul

  37. 7 February 2011 ovi a spus:

    rds 700 de milioane de euro datorie ….am zis tot cu asta….hai sa fim seriosii .upc si romtelecom cei mai seriosi…

  38. 7 February 2011 ovi a spus:

    app am auzitt ca Nextgen e cea mai tare:D tot romtelecom e ,dar e fibra si abia astept sa ajunga si in oradea :)

  39. 7 February 2011 Eugen a spus:

    Hai sa va lamuresc eu.
    Atat rds cat si nextgen baga fibra in casa ( doar la case, niciuna din ele la bloc ), asta inseamna FTTH ( fiber to the home ).
    Nici una din ele nu iti pune echipament gigabit in casa, ambele pun un echipament PON ( GPON fara gigabit), echipament care are mai multe porturi de 100 mb fiecare, ( porturi din care nu iti lasa deschis decat unul ) si porturi de telefonie plus iesirea de RF ( cablu tv ).
    La blocuri treaba sta altfel :
    Rds aduce o fibra si un gpon in fiecare scara ( deci ai port de 1 gbps ptr o scara, si tv care nu trece decat maxim printr-un amplificator, deci nu ii strica prea mult calitatea semnalului analog sau digital).
    Nextgen insa, au o fibra in fiecare bloc, de unde placa pe porturi de 100 mbps ptr fiecare scara din acel bloc, indiferent de numarul lor, acolo fiind sw chioare fara management. Iar semnalul tv este amplificat odata in ( ii citez pe ei ca asa au scris acolo ) CUTIA FIBER BOX ( acolo se afla un nod optic si nicidecum un GPON, si inca odata in fiecare din celelalte scari. De aici rezulta ca zgomotul generat de amplificatoare distorsioneaza mai mult semnalul.
    Deci nu poate sa ma intereseze un serviciu de la o firma care din punctul meu de vedere au adoptat o infrastructura slabuta, bazata pe economii financiare. Plus de asta este orasul mic si lumea vorbeste, poti testa la prieteni/rude, etc. Mi-am facut o parere.
    Pe de alta parte, pentru tehnicienii de retea, nextgen ( copilul romtelecomului ) au salarii sub 1000 de ron. Daca gasiti voi oameni care intradevar stiu cu ce se mananca telecomunicatiile si accepta salarii d-astea ii platesc eu sa stea degeaba.
    Din cate stiu eu rds a preferat in majoritatea oraselor sa faca hunting pe langa oamenii celorlalte firme, profitand ca au salarii putin mai marisoare.
    Rds are ceva datorii ( cu 700 de mil de euro ai exagerat rau ) dar gandeste-te ca upc si nextgen au 678678 de actionari care nu se multumesc cu profituri de 10.000 de euro de fiecare anual, fapt care influenteaza si politica companiei.
    Nu vreau sa tin partea nimanui, si postez doar ptr ca multi preferati sa ascultati in gura lumii, decat sa va interesati putin cum sta treaba.
    Despre reteaua upc nu am vb nimic ca as intra prea mult indetalii, si ptr ca la ei variaza cel mai mult de la un oras la altul, din cauza complexitatii exploatarii la maxim a tehnologiei pe rf ( cablu tv ).

  40. 7 February 2011 ovi a spus:

    Potrivit Moody’s, RCS & RDS trebuie să plătească sau să refinanţeze în acest an datorii de 175 milioane de dolari către bănci, urmate de alte 375 milioane de dolari în anul 2012. “RCS&RDS intenţionează să refinanţeze parţial datoriile care vor ajunge la maturitate cu banii obţinuţi în luna mai a anului trecut dintr-un credit bancar de 100 milioane de dolari”.
    …..ai dreptate eugen…..nu uita !si eu imi fac retea cu banii astia =))

  41. 7 February 2011 ovi a spus:

    da dc intentioneaza rds sa refinanteze?pt ca nu are banii sa isi platesca rata:Dstii ce urmeaza in viitor?

  42. 8 February 2011 Eugen a spus:

    Ovi, nu uita ca suntem la inceputul unei noi ere tehnologice in Romania.
    Urmeaza IPTV, video on demand, pleaca analogul ramane doar digital si se inmultesc hd-urile, 3d-ul bate la usa, etc. Si astea o sa urmeze mai repede decat ne dam seama.
    Sunt sigur ca la cum evolueaza piata telocom din Romania ( viteze internet si minute multe la pret extraordinar de mic ) si romtelecom si upc si rds au avut mari probleme cu banii.
    Diferenta este ca la romtelecom a finantat firma mama ( OTE si Deutsche Telekom ), la upc tot firma mama ( Liberty Global ) iar rds a luat din banca =)) ).
    Restul care au fost prea mici sau prea slabe au fost inghitite : Zapp, Boom, New Com, etc.
    Si app Ovi : TI-AI FACE retea cu banii astia, daca i-ai avea :p

  43. 23 February 2011 ovi a spus:

    eugen ai dreptate…daca as avea banii aia as face si eu o retea …da cine imi da mie?:))stii cum e ?cine are bani cash tot timpu e in castig…de asta tind sa cred ca romtelecom e cun un picior in fata si la seriozitate e peste rds…

  44. 1 March 2011 vlad a spus:

    salut,
    stie cineva daca sunt zvonuri sau nu
    rds cumpara upc?
    multumesc

  45. 3 March 2011 InsideKnowledge a spus:

    Zvonurile sunt ca “Zoltan cauta finantatori pentru plata datoriilor si cumpararea UPC-ului”. Nimic nu este sigur. Daca reformulezi intrebarea in “Se negociaza achizitia UPC-ului de catre RDS?” atunci eu sunt in masura sa iti zic DA. Atat cei de la RDS cat si Liberty Global duc tratative, dar nu iti pot spunecare sunt sansele de reusita ale negocierilor.
    Bafta

  46. 7 April 2011 Te injur pe fata. Luarai FOC:)) a spus:

    Te injur pe fata. Luarai FOC:)) (apropo de nume):D

    Eu am pachet complet de la R.D.S. si sunt foarte multumit. De 4 ani m-am dat cu ei. Initiam al fost la U.P.C. pe cablu. Cand mi-am schimbat calculatoru’ am trecyut la R.D.S. cu totul in primul rand pentru ca aia erau super scumpi la cablu pe atunci 33 de lei cu doar 40 prog, pe cand astia la 25 aveam 70 de prog. Apoi am luat si net fara sa stiu prea multe despre ei. Cum am zis nu am avut probleme, netul merge super bine, aprox 100 mb/s adica cam 12 MB trafic de downlowad. Vreau sa zic ca si uploadu e super belea uneori. L-am mai testat cu http://www.speedtest.net si am fost surprins sa constat ca aveam uploadu aproape de download, undeva pe la 10 MB trafic deci aproape de cei aprox 12 Mb de care spuneam mai sus. Oricum e si stabil, cade extrem de rar, destul de ieftin. 39 ,i se pare prea bine in conditiile in care am tel fi si mobil, e adevarat ca au bagat ei inca 5 lei prin 2009, cica ” mentenanta “, dar e ok nu e mult. Practic convorbirile in retea sunt free, chiar si pe romtelefon am min mocca. Acum de vreo 6 luni am si modem digi-mobil tot in banii aia. Practic la banii astia si la calitatea excelenta nu am ce sa le reprosez. De U.P.C.la net nu stiu ce sa zic ca nu am avut. Mi-a zis insa un prieten ca cica nu ar fi foarte buni. Nici nu prea vad cum sa fie in conditiile in care netu e pe modem prin coaxial, nu se compara cu fibra. Acum de la 1 Aprilie (n-o fi teapa) cica au lansat ei super vitesa de 120 mb/s pe eurodocsis 3, care zic ei ca e mai buna decat fibra. Miram-as. Am intr-o alta locatie in Azuga de la romtelefon. Ce sa zic e super MUCI si foarte scump. Instabil, slab si te cocoseaja. Nu am avut ce sa fac pana acum, dar au venit astia de la R.D.S. si acolo, sper sa fie la fel de buni ca si in Bucuresti, desi aici pot sa ii penalizez din start. Am facut la Azuga contractul de o luna si inca bu m-au sunat sa vina sa cableze. Acuma……..:( le mai dau circumstante, avand in vedere de parerea mea despre ei de aici din Bucuresti.

    P.S. Acum cred ca depinde si de noroc, asa cum zicea cineva pe aici. Unii au R.D.S. si au probleme alti au U.P.C si nu au sau invers. Pana la urma conteaza si ce bulan ai de retea in zona in care stai. Sper ca si la Azuga sa am acelasi ” bulan ” :D :>

  47. 1 June 2011 Alynutz a spus:

    Am net la RDS si merge foarte bine.In 4 ani a cazut doar o data sau de doua ori si asta doar 10-15 minute nu ore intregi.
    UPC acum cauta sa-si faca clienti,sunt disperati,vin pe la usi si ne dau oferte super avantajoase dar eu tot la RDS raman.
    E mai bun la RDS netul decat la UPC.Parerea mea.

  48. 3 June 2011 ovi a spus:

    rds e pentru tarani :D asa zice toti ..si pentru unguri:X:))deci sunt ungur:))

  49. 3 June 2011 v3l0 a spus:

    @Ovi – 1). Tata, daca ei, “toti”, nu fac altceva decat sa “zice”… poate chiar esti taran.
    2). Daca de la unguri, rusi, indieni, chinezi etc vine un produs mai bun, mai iefin si avndut mai civilizat decat unul autohton… logica ne obliga sa-l folosim. Asta nu ne transforma in tarani, unguri sau prosti sau mai stiu eu ce.

  50. 9 June 2011 Raz92 a spus:

    (iasi) Rds-ul e destul de bun si la net si la tv , dar daca ai telefon fix sau mobil de la ei itzi incarca facturile chiar daca ei itzi spun k ai minute gratuite in orice retzea . / vreau o parere despre UPC iasi

  51. 25 October 2011 Gaby B. a spus:

    In Galati UPC este varza… (download 200- 300 kb/s), iar la RDS am downlodat si cu 21mb/s.

  52. 3 January 2012 Silviu a spus:

    Din Bacau, am UPC momentan cu abonament de 15mb/si trage cu 1,7 MB/s maxim pe torrente cea ce e maximul din abonamentul meu deci pot zice ca merge bine, si uploadul ajunge pe la 250kb/s.

    Inainte de UPC am fost la RDS cu un abonament de 100mb, si pe torrent viteza maxima a fost de 10MB/s, de obicei ajungea pe la 7-8 MB/s media. Dc m-am bagat pe UPC, pai pt ca era mai ieftin cu putin, prost am fost si ma bag inapoi pe RDS cat mai repede, cam prin martie imi expira contractul ;)

  53. 6 January 2012 ovi a spus:

    am romtelecom ..am abonament la 20 de lei la internet si trage pe torrent cu 2,0Mb/s …asa tragea si rds pe fibra si plateam 29 de lei(cand aveam rds) …deci nu vad diferenta fibra cupru ..cel putin in salonta:D

  54. 6 January 2012 gabi a spus:

    Am si eu ceva de spus, iar experienta mea e importanta …am fost la RDS -Ploiesti cand stateam la bloc, viteza uluitoare , mai pica din cand in cand …m-am mutat la casa, UPC …ca RDS nu aveam prin zona , mai mult de 1.3 Mb/ s nu tragea de nicaieri la abonamentul lor de 20 Mb, atata era teava ….acum am RDS din nou , sunt fericit , viteza atinge pragul de 16Mb/s , avem calbu pe fibra optica peste tot, iar netul nu a mai cazut de nu stiu cand …
    votez RDS cu ochii inchisi !

  55. 6 January 2012 ovi a spus:

    16 mb pe torent sau test speed?:))

  56. 6 January 2012 ovi a spus:

    16 mb real nu are cum;)iti zic eu

  57. 6 January 2012 gabi a spus:

    pe torent, Filelist, daca sunt parteneri (seed)de la RDS…nu am motiva sa fac reclama , spun doar adevarul…la bloc personal nu am trecut de 8 Mb/s, dar am vazut la altii care erau cablati cu fibra optica viteze mai mari ….totusi si ei erau de parte de performantele mele, chiar si pe extern merge foarte bine…

  58. 6 January 2012 gabi a spus:

    pe torent, Filelist, daca sunt parteneri (seed)de la RDS…nu am motiva sa fac reclama , spun doar adevarul…la bloc personal nu am trecut de 8 Mb/s, dar am vazut la altii care erau cablati cu fibra optica viteze mai mari ….totusi si ei erau de parte de performantele mele, chiar si pe extern merge foarte bine…
    nu ma intereseaza test speed , acolo si Romtelocom iese bine!!!

  59. 8 January 2012 ovi a spus:

    16 mb pe torent inseamna 128 mb la spped test …asa ceva nu am mai auzit …scuze gabi dar nu sti ce vorbesti …

  60. 8 January 2012 gabi a spus:

    Ovi , nu stiu ce sa-ti mai spun…nu te mint cu nimic dar iti inteleg neincrederea , problema e a celor de la RDS …nu a mea!Eu stiu ca nu o sa tina mult fericirea asta , UE o sa-si bage coada cat de curind si aici , in afacerea asta …vor urma limitari si restrictii la download impotriva pirateriei…dar , deocamdata RDS e la putere !
    va doresc aceeasi viteza de download si voua!
    respect si sanatate…

  61. 5 April 2012 Dan a spus:

    S-a terminat cu vitezele “uluitoare” de la RDS ! Ia uitati-va cum merge mai nou RDS-ul:

    http://dan-blog.ro/servicii-de-internet-de-la-rds-execrabile.html

    Urmeaza sa merg sa ma interesez cum pot sa trec pe UPC …

Părerea ta contează!

Vezi aici de ce este important să te semnezi cu numele tău!

Folosește o adresă de email reală!
Nu vei primi spam şi nu vei fi contactat pe această adresă. Este o chestie utilă, ce-ți permite să te abonezi la comentarii.

Dacă nu ai site (sau dacă pur şi simplu nu vrei să îl dezvălui) lasă gol.
Site-ul NU este o adresă de email.

Poţi folosi câteva taguri HTML: <blockquote> <strong> <a> <em>