O jucărie nouă: Godot

O jucărie nouă: Godot

Pentru că îmi place să încerc chestii noi (și să le abandonez…) azi am început să… mă joc. Sau, mai bine zis, să fac un joc. Am avut mai demult o încercare cu o bibliotecă JS (cred că phaser, dar nu sunt sigur), a fost fun, dar … încercăm mai mult.

Am fost motivat de câteva chestii:

  • Am descoperit itch.io, un loc care oferă o grămadă de assets gratuite care s-ar preta la ce idee mi-a venit;
  • M-a pus pe gânduri băiatul ăsta cu jocul lui și mi-am zis că nu poate fi chiar atât de greu (dar având în vedere că obișnuiesc să subestimez lucrurile, probabil că este chiar mai dificil)
  • Mi-a venit o idee de joc care probabil mă va ține suficient încât să construiesc măcar un v0.0.1 :D
  • Cele patru proiecte la care lucrez acum nu sunt suficiente să mă țină în priză (not).
  • N-am mai început de vreo două luni un proiect pe care să-l abandonez :w00t:

Acum, despre Godot: nu am făcut mare lucru, doar l-am instalat descărcat și m-am uitat printr-un UI din care nu înțeleg mare lucru. Vedem mai departe…

2 Comentarii

Adaugă un comentariurăspuns pentru

Poți adăuga bucăți de cod folosind [code]codul tău aici[/code], [js][/js], [php][/php] etc.

Link-urile în context sunt binevenite. Comentariile fără nume/email valid sunt șterse.
PS: Comentariul NU este editabil.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site-ul blog.iamntz.com utilizează cookie-uri. Continuarea navigării presupune acceptarea lor. Mai multe informații.

windows apple dropbox facebook twitter